Χτίστε αυθεντική σύνδεση με τη Γενιά Ζ και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό.
Τί θα διαβάσουμε στο άρθρο αυτό;
Σε 60 δευτερόλεπτα:
Το 48% της γενιάς Z δήλωσε ότι ο τόνος της φωνής είναι σημαντικός: δημιουργεί την προσωπικότητα της μάρκας σας και καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο σας αντιλαμβάνονται οι πελάτες.
Η δημιουργία μιας κοινότητας γύρω από το εμπορικό σήμα σας βοηθά τη γενιά Z να αισθάνεται ότι συμμετέχει, ενώ παράλληλα δημιουργεί μια υποστηρικτών του εμπορικού σήματος που θα βγουν και θα διαδώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Ο ανταγωνισμός για την κατάκτηση της δαπάνης της γενιάς Z είναι μεγάλος - η αυθεντική και γνήσια φωνή της μάρκας μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από το πλήθος.
Το να συμβαδίζεις με τη γενιά Z μπορεί να είναι εξαντλητικό. Η ποπ κουλτούρα κινείται με την ταχύτητα του φωτός, ένα μιμίδιο έχει διάρκεια ζωής 48 ωρών και η εσωτερική υπογραφή μπορεί να σας εμποδίσει να αντιδράσετε σε οτιδήποτε, πόσο μάλλον σε μια τάση του TikTok.
Υπάρχει όμως ένα πράγμα που μπορεί πραγματικά να βοηθήσει τις μάρκες να έχουν απήχηση στη Gen Z: η αυθεντική φωνή του brand.
Εύκολο να το λες παρά να το κάνεις, το ξέρουμε.
Ύστερα , δεν θέλετε να τους έρχεται αναγούλα (ένα άστοχο "boomer" θα μπορούσε να είναι το τέλος σας), αλλά δεν θέλετε επίσης να αποφύγετε να εμπλακείτε.
Λοιπόν, μην ανησυχείτε: είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Σε αυτό το άρθρο μοιραζόμαστε τρεις βασικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αναπτύξετε αυθεντικά τη φωνή της επωνυμίας σας και να χτίσετε εμπιστοσύνη: το πάθος, ο τόνος φωνής και η κοινότητα.
Γιατί να θέλει κάποιος να θέλει απήχηση στη Gen Z;
Σημεία Κλειδιά
Να είστε παθιασμένοι και με γνώμονα το σκοπό σας: Η Gen Z εκτιμά την αυθεντικότητα και μπορεί εύκολα να αντιληφθεί την ανειλικρίνεια.
Κατακτήστε τον τόνο φωνής της Gen Z: Η Gen Z θέλει φυσικό, αστείο, σχετικό περιεχόμενο. Αποφύγετε να τους δώσετε "αηδιάσετε" δουλεύοντας με το κοινό-στόχο σας ( target audience) και όχι για το κοινό-στόχο σας.
Δημιουργήστε μία αίσθηση κοινότητας: Ως μια γενιά που ζει από τη συνεργασία και τη σύνδεση, η δημιουργία διαδραστικών εμπειριών με επίκεντρο την κοινότητα θα σας βοηθήσει να προσγειώσετε τη Gen Z στην επιχείρησή σας.