Χτίστε αυθεντική σύνδεση με τη Γενιά Ζ και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό.
Τί θα διαβάσουμε στο άρθρο αυτό;
Σε 60 δευτερόλεπτα:
Το 48% της γενιάς Z δήλωσε ότι ο τόνος της φωνής είναι σημαντικός: δημιουργεί την προσωπικότητα της μάρκας σας και καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο σας αντιλαμβάνονται οι πελάτες.
Η δημιουργία μιας κοινότητας γύρω από το εμπορικό σήμα σας βοηθά τη γενιά Z να αισθάνεται ότι συμμετέχει, ενώ παράλληλα δημιουργεί μια υποστηρικτών του εμπορικού σήματος που θα βγουν και θα διαδώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Ο ανταγωνισμός για την κατάκτηση της δαπάνης της γενιάς Z είναι μεγάλος - η αυθεντική και γνήσια φωνή της μάρκας μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από το πλήθος.
Το να συμβαδίζεις με τη γενιά Z μπορεί να είναι εξαντλητικό. Η ποπ κουλτούρα κινείται με την ταχύτητα του φωτός, ένα μιμίδιο έχει διάρκεια ζωής 48 ωρών και η εσωτερική υπογραφή μπορεί να σας εμποδίσει να αντιδράσετε σε οτιδήποτε, πόσο μάλλον σε μια τάση του TikTok.
Υπάρχει όμως ένα πράγμα που μπορεί πραγματικά να βοηθήσει τις μάρκες να έχουν απήχηση στη Gen Z: η αυθεντική φωνή του brand.
Εύκολο να το λες παρά να το κάνεις, το ξέρουμε.
Ύστερα , δεν θέλετε να τους έρχεται αναγούλα (ένα άστοχο "boomer" θα μπορούσε να είναι το τέλος σας), αλλά δεν θέλετε επίσης να αποφύγετε να εμπλακείτε.
Λοιπόν, μην ανησυχείτε: είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Σε αυτό το άρθρο μοιραζόμαστε τρεις βασικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αναπτύξετε αυθεντικά τη φωνή της επωνυμίας σας και να χτίσετε εμπιστοσύνη: το πάθος, ο τόνος φωνής και η κοινότητα.
Γιατί να θέλει κάποιος να θέλει απήχηση στη Gen Z;
Κοιτάξτε, θα το κρατήσουμε σύντομο, γιατί για να είμαστε ειλικρινείς, δεν χρειάζεται να σας πείσουμε. Η γενιά Z θα πρέπει να είναι ήδη στο ραντάρ σας - πιθανώς γι' αυτό βρίσκεστε εδώ.
Η Gen Z ξοδεύει κατά κεφαλήν περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη γενιά και έχει εκτιμώμενη αγοραστική δύναμη 360 δισεκατομμύρια δολάρια, και το ποσό αυτό θα αυξηθεί. Είναι η μεγαλύτερη γενιά που υπήρξε ποτέ και αντιπροσωπεύει περίπου το 17% των συνολικών παγκόσμιων δαπανών ύψους 57,6 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Είναι πολλά.
Επομένως, είναι μεγάλοι καταναλωτές, αλλά ο ανταγωνισμός για την προσοχή τους είναι μεγάλος. Με χιλιάδες brands να διεκδικούν τα χρήματά τους, μπορεί να είναι δύσκολο να διαφοροποιηθείτε από το πλήθος. Αλλά είναι εφικτό, απλά πρέπει να έχετε μια αυθεντική φωνή.
Πώς να κερδίσεις τη νέα γενιά: Κάνε αυθεντική την φωνή του brand σου
1. Να έχετε πάθος και σκοπό:
Πρώτα απ' όλα: πιστέψτε στην αποστολή σας. Η Gen Z μπορεί να μυριστεί την "μούφα" από χιλιόμετρα μακριά: αν δεν πιστεύετε σε αυτό που κάνετε, γιατί να το κάνουν αυτοί;!
Είτε δημιουργείτε περιεχόμενο είτε καταπιάνεστε με την ταυτότητα του brand σας, το να θυμάστε τις ρίζες σας και να είστε περήφανοι γι' αυτές είναι το κλειδί όταν πρόκειται για απήχηση στους νέους ανθρώπους.
2. Τελειοποιήστε το στυλ επικοινωνίας σας με τον τόνο της φωνής του brand σας:
Όταν πρόκειται για χτίσιμο εμπιστοσύνης σε μια μάρκα (brand loyalty), το 48% της Gen Z δήλωσε ότι ο τόνος της φωνής είναι σημαντικός. Είναι ο οδηγός πίσω από την προσωπικότητα του brand σας, σας βοηθά να ξεχωρίσετε από το πλήθος και καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο σας αντιλαμβάνονται οι πελάτες.
Το να το κάνετε σωστά μπορεί να οδηγήσει σε έναν άρρηκτο δεσμό με τη γενιά Z και σε τεράστια επιτυχία - στην πραγματικότητα, το 32% δήλωσε ότι θα ήταν σίγουρα πιο πιθανό να ψωνίσει από μια μάρκα αν γινόταν viral.
Αλλά, είναι δύσκολο.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα προέρχεται από τη συνεργασία της οδού Sesame Street με τον ηθοποιό Andrew Garfield σχετικά με την αγάπη και τη θλίψη. Μια συνομιλία μεταξύ του ηθοποιού και του Elmo έγινε viral χάρη στον συναισθηματικό και υγιεινό τόνο του brand - είναι μια σπουδαία μελέτη περίπτωσης για την αυτοπεποίθηση τόσο για το brand όσο και για τη φωνή του. "Οι άνθρωποι αντιδρούν καλά όταν νιώθουν αυτή την αυθεντική σύνδεση που ζωντανεύει τους χαρακτήρες , τους πόρους και την εμφάνιση μας".
3. Σύνδεση του κοινού Gen Z με την κοινότητα:
Όλοι θέλουμε να είμαστε μέρος σε κάτι, και η γενιά Z δεν διαφέρει. Η δημιουργία μιας κοινότητας όχι μόνο βοηθά τους νέους καταναλωτές να νιώσουν ότι συμμετέχουν, αλλά είναι επίσης καλή επιχειρηματική τεχνική: δημιουργείτε μια ομάδα παθιασμένων υποστηρικτών της μάρκας.
Σημεία Κλειδιά
Να είστε παθιασμένοι και με γνώμονα το σκοπό σας: Η Gen Z εκτιμά την αυθεντικότητα και μπορεί εύκολα να αντιληφθεί την ανειλικρίνεια.
Κατακτήστε τον τόνο φωνής της Gen Z: Η Gen Z θέλει φυσικό, αστείο, σχετικό περιεχόμενο. Αποφύγετε να τους δώσετε "αηδιάσετε" δουλεύοντας με το κοινό-στόχο σας ( target audience) και όχι για το κοινό-στόχο σας.
Δημιουργήστε μία αίσθηση κοινότητας: Ως μια γενιά που ζει από τη συνεργασία και τη σύνδεση, η δημιουργία διαδραστικών εμπειριών με επίκεντρο την κοινότητα θα σας βοηθήσει να προσγειώσετε τη Gen Z στην επιχείρησή σας.