Ανακαλύψτε πώς οι στοχευμένες φοιτητικές εκπτώσεις μπορούν να μετατρέψουν τους φοιτητές σε πιστούς πελάτες και να αυξήσουν τα έσοδα της επιχείρησής σας.
Τί θα διαβάσουμε στο άρθρο αυτό;
Σε 60 δευτερόλεπτα:
Οι μικρές επιχειρήσεις έχουν ένα τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των μεγαλύτερων εμπορικών σημάτων: δεν χρειάζεστε μεγάλους προϋπολογισμούς, τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό και ιογενείς επιρροές - δεν είναι αυτό που θέλει η Gen Z.
Το να αιχμαλωτίσετε τη Gen Z νωρίς στην αγοραστική τους ζωή θα σημαίνει ότι θα επιστρέφουν για μια ζωή: οι αποφάσεις που λαμβάνονται τώρα θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αφοσίωσή τους στη μάρκα για τα επόμενα χρόνια.
Όταν πρόκειται για την αιχμαλωσία των δαπανών της γενιάς Z, ένα από τα πιο ισχυρά πράγματα που μπορούν να κάνουν οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων είναι να προσφέρουν εκπτώσεις και προγράμματα ανταμοιβής.
Μικρές επιχειρήσεις. Αποτελούν την αιμοδοσία της highstreet και τις ιογενείς μάρκες στο TikTok. Αλλά σε έναν κόσμο Nikes, Apples και Zaras, πώς μπορούν οι μικρές επιχειρήσεις να αυξήσουν πραγματικά τις πωλήσεις τους;
Ως επιχείρηση με μικρότερο προϋπολογισμό και μικρότερη ομάδα, μπορεί να αισθάνεστε ότι είναι δύσκολο να αντιμετωπίσετε μεγάλες αλυσίδες που υποστηρίζονται από ακόμη μεγαλύτερα κεφάλαια. Οι πωλήσεις μπορεί να φαίνονται προκλητικές και ο ανταγωνισμός μπορεί να φαίνεται υψηλός.
Αλλά μαντέψτε τι: για τους Gen Zers, οι μικρές επιχειρήσεις είναι ακριβώς στα μέτρα τους.
Σε αυτό το ιστολόγιο, διερευνούμε τι αγαπά η Gen Z στις μικρές επιχειρήσεις, βουτάμε στον κόσμο των κλειστών προσφορών και μοιραζόμαστε πώς η είσοδος στην UniBee μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Αρέσει στη Gen Z να ψωνίζει από μικρές επιχειρήσεις;
Το 2020, η Gen Z θα αποτελεί το 40% των παγκόσμιων καταναλωτών. Fast forward στο 2025 και φανταστείτε τους αριθμούς τώρα. Φανταστείτε το μέλλον.
Αν αναρωτιέστε αν στη Gen Z αρέσει να ψωνίζει από μικρές επιχειρήσεις, η απάντηση είναι ένα ηχηρό ναι. Πρόκειται για μια γενιά που αναζητά την αυθεντικότητα, την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και την κοινότητα. Και ως μικρή επιχείρηση, μπορείτε να παρέχετε ακριβώς αυτό.
Μπορεί να έχετε λιγότερα μετρητά και λιγότερους πόρους από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές σας, αλλά μην αφήσετε αυτό να σας σταματήσει. Απλά πρέπει να δείξετε την αξία σας.
Στην πραγματικότητα, οι μικρές επιχειρήσεις έχουν ένα τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των μεγαλύτερων εταιρειών. Η γενιά Z δίνει αξία στην αυθεντικότητα, και με μικρότερες ομάδες και καινοτόμες συμπεριφορές, αυτή είναι η ώρα σας να λάμψετε. Δεν χρειάζεστε μεγάλους προϋπολογισμούς, τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό και viral influencers - δεν είναι αυτό που θέλει η Gen Z. Συχνά, είναι το περιεχόμενο με τα λιγότερα έξοδα πίσω από αυτό που γίνεται viral.
Το να αιχμαλωτίσετε τη Gen Z νωρίς στην αγοραστική τους ζωή θα σημαίνει ότι θα επιστρέφουν για μια ζωή: οι αποφάσεις που λαμβάνονται τώρα θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αφοσίωσή τους στη μάρκα για τα επόμενα χρόνια.
Γιατί να μην θέλετε να στοχεύσετε αυτή τη γενιά;
Η δύναμη των κλειστών προσφορών για τις μικρές επιχειρήσεις
Όταν πρόκειται για τη σύλληψη των δαπανών της γενιάς Z, ένα από τα πιο ισχυρά πράγματα που μπορούν να κάνουν οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων είναι να προσφέρουν εκπτώσεις και προγράμματα ανταμοιβής. Υπάρχει πραγματική δύναμη στις ελεγχόμενες προσφορές.
Αλλά... γιατί;
Οι ελεγχόμενες προσφορές είναι κίνητρα για αφοσιωμένους πελάτες
Ένα ισχυρό 97% της γενιάς Z παλεύει περισσότερο με την κρίση του κόστους ζωής απ' ό,τι πιστεύει ο κόσμος, αλλά εξακολουθεί να θέλει να ξοδεύει. Αυτό σημαίνει ότι ψάχνουν για αξία, οι άνθρωποι. Και αν η μικρή επιχείρησή σας μπορεί να το κάνει αυτό, οι αγοραστές θα ξεφυλλίζουν τον ιστότοπό σας πιο γρήγορα από ό,τι μπορείτε να πείτε «καλοκαίρι με παλικάρια».
Ενισχύστε την απόκτηση πελατών και αυξήστε τους επαναλαμβανόμενους πελάτες
Το 45% της γενιάς Z αναζητά έκπτωση κάθε φορά που κάνει μια αγορά, οπότε αναζητά μάρκες που προσφέρουν τις καλύτερες προσφορές. Από τη δωρεάν αποστολή έως τα προϊόντα και τις υπηρεσίες με έκπτωση, είναι στο χέρι σας να προσφέρετε τα αγαθά.
Οι προσφερόμενες προσφορές μπορούν να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να προσεγγίσουν νέα κοινά, να δημιουργήσουν αυτή την πελατειακή βάση και, τελικά, να οδηγήσουν σε επαναλαμβανόμενες αγορές.
Οικοδόμηση πιστότητας μάρκας
Το 83% των φοιτητών δηλώνουν ότι αν ένας έμπορος λιανικής προσφέρει έκπτωση, είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν εκεί. Έτσι, σε μια υπερπλήρη αγορά, η προσφορά ενός γλυκού % θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε πραγματικά από το πλήθος (ιδιαίτερα αν οι ανταγωνιστές σας δεν έχουν καταλάβει καλά τη δύναμη της φοιτητικής δημογραφίας (ανόητοι)).
Εικόνα μάρκας
Όπως είπαμε, οι φοιτητές παλεύουν με το κόστος ζωής, και οπλισμένοι με αυτή τη γνώση, μπορείτε να παρουσιάσετε την επωνυμία σας ως περιεκτική, κατανοητή και διακριτική, προσφέροντάς τους έκπτωση.
Αντίο, οικονομικοί περιορισμοί. Γεια σας, ψώνια.
Πώς μπορεί η UniBee να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους;
Τώρα, λοιπόν, που κατανοείτε τη δύναμη της προσφοράς κλειστών προσφορών και τη δύναμη της γενιάς Z για τις μικρές επιχειρήσεις, πώς μπορείτε να ξεκινήσετε πραγματικά;
Σε αυτή την ενότητα, θα μοιραστούμε πώς η UniBee μπορεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Το κλειδί για τη λειτουργία ενός επιτυχημένου προγράμματος ελεγχόμενων προσφορών είναι ο σχεδιασμός και η καινοτομία - αυτό θα σας βοηθήσει να τραβήξετε την προσοχή του κοινού-στόχου σας και να πετύχετε αυτούς τους στόχους πωλήσεων. Ακούγεται υπέροχο, αλλά ίσως λίγο περίπλοκο;
Λοιπόν, σε αυτό το σημείο ερχόμαστε εμείς.
Στην UniBee, μπορούμε να βοηθήσουμε τις μικρές επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσω της εφαρμογής μας. Από την προσέλκυση και τη μετατροπή έως τη διατήρηση των πελατών, σας έχουμε καλύψει με τις ασφαλείς, ελεγχόμενες προσφορές μας (χάρη στην αποκλειστικότητά του, το Beans iD απομακρύνει την απειλή της διαρροής προσφορών). Α, και μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη, που κρατά τους αγοραστές δεσμευμένους και έτοιμους να ξοδέψουν.
Είτε είστε online είτε στο κατάστημα, μπορούμε να σας βοηθήσουμε.